WEB SHOP UVJETI Ispis

WEB SHOP UVJETI 

Uvjeti kupnje
Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i
povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.

Isporučitelj (Prodavatelj) je Golmax d.o.o. Stjepana Radića 58, 10312 Kloštar iavanić.
Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu,
pošalje narudžbu (potvrdi kupovinu) i Prodavatelju iznos plati unaprijed internet bankarstvom
na žiro račun 
HR2823400091100105728 (Privredna banka Zagreb)ili pouzećem DPD
dostavljaču kod preuzimanja paketa. 
Putem web shopa Kupcu omogućena je kupnja svih
proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
Cijene su s PDV-om. Valuta je KN hrvatska kuna.  Isporuka je samo za Republiku Hrvatsku.

Naručivanje (web shop kupnja):
- Klikom na crvenu košaricu (desno od svakog artikla) odabrati proizvod. 
- Narudžbu završavati klikom na "Potvrdi kupovinu" 
- Upisati svoje podatke, adresu, e-mail, kontakt broj. 
- Nakon pritiska na "potvrdi kupovinu" na Vaš i naš mail stiže Ponuda-Predračun.

Načini Plaćanja
- Uplata se vrši temeljem Ponude-Predračuna koji vam se pokaže na ekranu.
 - Plaćanje se može obaviti na 2 načina: Unaprijed ili Pouzećem

Način Plaćanja UNAPRIJED
 - Unaprijed: (0 kn naknada ) Putem Internet bankarstva, FINE, Pošte ili Banke.
 
  Uplatu molimo poslati na naš e-mail:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript  ili fax 01/2885-088 radi brže evidencije

Način Plaćanja POUZEĆEM
- Pouzećem: (6kn naknada) Plaćanje pouzećem u gotovini dostavljaču DPD-a pri preuzimanju paketa.

Dostava paketa 
Paket se šalje DPD express dostavom na Vašu adresu.
Web shop (DPD express) dostava je samo za područje Republike Hrvatske.
DPD express dostavlja pakete od ponedjeljka do petka (subotom i nedjeljom nema dostave)
Narudžbe zaprimljene pon-pet do 12h, otpremaju se isti dan na DPD express.
Vrijeme dostave narudžbi je radnim danima u roku 24h gradovi, te 48h manja naselja.

Trošak dostave paketa: kontinentalni dio / otoci
Kontinentalni dio / Trošak DPD express dostave iznosi 28 kn za cijelu Hrvatsku
Otoci/ Trošak DPD express dostave za otoke (osim Krka) iznosi 42 kn.

Dodatni trošak dostave za teže i veće artikle
Dodatni trošak dostave obračunava se samo za artikle teže od 4 kg ili gabaritno veće od 100 cm
(poput artikala: Lanci za snijeg, Gumeni auto tepisi, Štapovi za Pranje vozila itd...)
Kod tih artikala ispod crvene košarice naznačen je dodatni trošak dostave (cca +2kn, +5kn itd..)

Žurno odustajanje od narudžbe 
Kupac ima pravo odustati od već završene narudžbe na sljedeći način
- Ukoliko je narudžba izrađena po danu u vremenu 8-12h, kupac
  može u roku 2 sata ODUSTATI od naručene robe.
- Ukoliko je narudžba izrađena nakon 12h poslijepodne tada kupac može možete
 otkazati narudžbu do 12h sljedeći dan.)
Potrebno je poslati Ime i prezime te broj Ponude-Predračuna koji otkazujete na e-mail: na  Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript  ili nazvati na tel: 01/ 2892-384 pon-petak 8-16h. 
U našem povratnom mailu obavijestiti ćemo Vas da je narudžba otkazana. U slučaju
plaćanja unaprijed internet bankarstvom cijeli iznos uplate vraća se na račun sa
kojeg je plaćeno, osim ako u e-mail poruci ili telefonom niste naveli drugi račun za povrat.



Upute za jednostrani raskid ugovora o kupnji sklopljenog na daljinu u roku 14 dana

Računanje roka za jednostrani raskid ugovora
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti
o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom
poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime,
adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi Obrazac
za jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu, iz dijela B ovoga Priloga.

 

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana:

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju
ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

 

Povrat uplaćenog iznosa

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili,
uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana
kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali
drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete
na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.


Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam
dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

 

Povrat robe

Robu vratite ili je predajte nama, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od
dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.


Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog
roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.

 

Troškovi povrata robe 

1. Povrat robe o trošku kupca
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami, o vašem trošku.

Proizvod i ambalaža ne smiju biti oštećeni.

Paket poslati na adresu: GOLMAX d.o.o. S.Radića 58, 10312 Kloštar Ivanić , 01/2892-384

2. Povrat robe o našem trošku:
Trošak povrata robe o našem trošku možete koristiti u sljedećim dolje navedenim slučajevima:

- isporuka robe koja nije naručena

- isporuka robe koja ne odgovara opisu proizvoda na web stranici internet trgovine www.golmax.hr

- isporuka neispravne robe koja podrazumjeva i kvarove nastale unutar 14 dana od dana preuzimanja
  pošiljke ili robe koja ima vidljive nedostatke ili oštećenja.

U navedenim slučajevima mi šaljemo DPD express o našem trošku, na adresu gdje je paket isporučen.

Poželjno je slikati proizvod ili oštećenje te sliku poslati na e-mail:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript  uz kraće objašnjenje.
 

Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom,
osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 

 

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi niže na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
         Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupnji sklopljenog na daljinu, GOLMAX

         

 

Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača(krajnjeg korisnika)
i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona
o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja
a najkasnije u roku dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
Kao prodavatelj ne odgovaramo za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon
proteka dvije godine od prodaje stvari.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ukoliko imate pojedinačnih pitanja tada slobodno putem slanje upita  pošaljete upit
ili nazovete na tel: 01/ 2892-384 ponedjeljak-petak 8-16h.  (subotu i nedjelju ne radimo)
Želimo ugodnu kupnju putem našeg web shop-a . :)

 

 ODR platforma za pritužbe/reklamacije potrošača u EU

(online rješavanje sporova)

Kako bi uskladili naš web shop s novom regulativom o ODR platformi, u nastavku kao potrošač
imate pravo na rješavanje pritužbi ili nezadovoljstva putem dolje ODR platforme za potrošače u EU.

Posebnom regulativom Europske unije,  online rješavanje sporova.od 15. 2. 2016. diljem cijele EU
sporove vezane uz online kupnju možete riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU

     --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------